inspirasjonsdag for leseombud og bibliotekarer i Akerhus og Oslo

Onsdag 11. februar holdt jeg kurs for bibliotekarer og leseombud i Akershus og Oslo. 25 deltakere møtte opp. Vi hadde en intens og inspirerende dag med latter og alvor rundt det å formidle. Den beste måten å fortelle dere om denne dagen er å dele noen av tilbakemeldingene fra kurset:

”Kurset var inspirerende, morsomt, lærerikt, utfordrende og veldig nyttig for meg!”

”Inspirerende, variert, fikk mange nye ideer. Dagen gikk altfor fort. En glad og morsom Veronica. Alt har vært veldig positiv, fikk mye energi og gleder meg til neste samling”

”Dette var et inspirerende kurs. Jeg har lært en del om formidling og om hvor viktig kroppsspåket er. Veronica Salinas har vært god til å formidle dette og en svært skarp observant av oss. Dette var VELDIG BRA!”

Jeg dro hjem og følte meg takknemlig for å ha truffet så mange flotte mennesker!
Tusen ganger hurra for bibliotekarer og leseombud i Akerhus og Oslo som gjør en kjempejobb!

De første fire bildene fikk jeg på mail fra Kari Kjos som var deltaker.

Bilde

Bilde

Bilde

2014-02-11 12.24.33

BildeBildeBildeBildeBilde

Legg igjen en kommentar

