Hva har du i sekken, Sissel?

Vi spør bibliotekarer, leseombud og kontorgjengen om hva de går og bærer på.

Nummer tre ut er  spesialpedagog, tidligere rektor og nå leseombud Sissel Hofgaard.

sissel hofgaard swensen

Hva har du i sekken, Sissel?

Jeg bruker ikke ryggsekk. Jeg bruker veske.

sissel bok

Ok, Sissel, hva har du i vesken din?

Jeg har Gravlunden i Praha. Jeg leser den på norsk.

Jeg må innrømme jeg liker mye bedre den andre romanen av Umberto Ecco: Rosens navn!

I dag leste jeg til gruppen min her på Litteraturhuset. Derfor har jeg

Æsops fabler og «Helt eventyrlig» 27 eventyr fra Asbjørsen og Moe gjenfortalt

av Hilde Eskild og Benedicte Hambro i veska.

De likte spesielt godt «Gullfuglen».

Hvor mange ganger i måned leser du for dem Sissel?

Vi møtes annen hver uker. Jeg liker så godt å sitte med dem, lese til dem.

Har du bare bøker i veska di Sissel?

Jeg har selvfølgelig mobilen min, nøkler, lommetørkler og den lille røde skriveboken min.

sissel

Legg igjen en kommentar

