Kurs i formidling for leseombud og bibliotekarer i Kristiansand og Arendal

Onsdag 19. mars og torsdag 20. mars holdt jeg kurs for bibliotekarer og leseombud i Kristiansand og Arendal. Til sammen 35 deltakere møtte opp. For noen flotte leseombud og bibliotekarer jeg har møtt! Jeg føler meg beriket! Jeg må takke så mye først og fremst til arrangørene ved Torvald Hellum i Kristiansand og Mari Hauge Senumstad i Arendal. De var bare helt fantastiske som fikset og ordnet lokaler, mat og alt det administrative arbeidet med stort engasjement! Vi hadde to intense, rike og inspirerende dager med latter og alvor rundt det å formidle. Den beste måten å fortelle dere om disse to dagene på er å dele noen av tilbakemeldingene fra kurset:

”Kurset var veldig bra! Kursholderen var inspirerende og ga hundre prosent av seg selv! Hun ga oss også mange konkrete punkter som vi kunne forholde oss til som leseombud!”

”Dette var et inspirerende formidlingkurs! Jeg har kost meg og det er det tydelig at de andre også har gjort. Veronica Salinas har fått til og med de beskjedne på banen! Tusen takk!”

”Veronica er den beste kursholder jeg har vært borti. Jeg er høyskolelektor (pensjonert) så jeg har lang erfaring med kurs. Jeg har også kompetanse til å evaluere. Kursdeltagerne fikk være aktivt med hele tiden med utfordrene oppgaver (learning by doing). Flott!”

BildeBilde

BildeBilde

Bilde

BildeBilde

Legg igjen en kommentar

