Bokanbefaling: Vintereple

Bilde

Vintereple
av Odveig Klyve

Wigestrand 2013
ISBN: 9788281401525
62 sider

«Det var då eg opna den støvete kassen eg
skønna at dette hadde noko med far å gjera.
På den raude plysejen låg ein boge og ei sag,
Eit tynt, blankpussa sagblad. Eg tok det opp,
og bladet skalv i hendene mine som om det
skulle vore levande.
– Ja, sa mor nølande då eg kom ned med
kassen frå loftet.
– Den var hans. Han viste meg kassen ein
gong, då vi flytta inn her. Sidan gøymde han
den bort.
– Det er jo ei sag, sa eg, – og ein boge.
– Han snakka ikkje om det, sa mor. – Aldri
Eg tok kassen med meg heim.
Spurde ikkje, berre tok han.»

Vintereple er en poetisk, lavmælt, og jordnær kortroman om sorg, om å glemme og om å huske. Et poetisk univers om mennesker som elsker hverandre selv om ordene ofte er borte. Men heldigvis har de hender, en hage med epler, et tre som må plantes. De har vår, sommer, høst og vinter i sammen. En nydelig fortelling om det mørke og det vidunderlige. Dette er en lettlest bok, skrevet på nynorsk.

Odveig Klyve (f. 1954) debuterte i 1993 med diktsamlingen Rift.  Klyve har gitt ut ni diktsamlinger, åtte barnebøker, og har gjendiktet flere utenlandske poeter. Klyve fikk Ordknappen (2007) for boken Glad i deg.

Anbefalingen er skrevet av Veronica Salinas

Bilde

Odveig Klyve sammen med andre Wigestrand-forfattere på boklansering 17.oktober på Litteraturhuset i Oslo.

Legg igjen en kommentar

