Hils på Guro Djupvik

Guro_1Guro har jobbet i Leser søker bok siden 2006. Tidligere var det bokutvikling som var hennes fag men i det siste er det biblioteks-nettverket vårt som får Guro til å lyse opp. Guro er nå bibliotekrådgiver i Leser søker bok sammen med Vegard.

Sånn du ser det. Hva er det viktigste med Bok til alle arbeidet?
Det viktigste er nok oppmerksomheten rundt lesevansker og brudd på tabu.
Jeg tror dette arbeidet gjør det mindre skammelig å ha lesevansker.

Hvis du skulle trekke frem en bok som alle burde ha lest, hvilken bok er det?
Det var vanskelig, men hvis jeg skulle trekke frem en bok Leser søker bok har vært med på å støtte måtte det være Du er vel vakker av Erna Osland.

Hvis du var Gud, hva ville du gjort for å bedre leseevnen i Norge?
hehe… da hadde vi jo ikke hatt disse problemene.
Men hadde vi hatt dem hadde jeg satt alle englene i gang med tett og god leseoppfølging.

Har du et favorittord?
Krummelur –å da er det Pippi betydningen jeg tenker på.

Har du en favoritt nettside?
Det må vel være www.boksøk.no

One thought on “Hils på Guro Djupvik

  1. Tilbaketråkk: Møt meg i Agder! | Ut av hylla

Legg igjen en kommentar

